Wyjątkowy ślub w Pałacu Goetz – Marta+Albrecht

Jeśli ktos z Was marzy o ślubie jak z bajki, to ślub Marty i Albrechta był właśnie bajkowy. Dlaczego? Po pierwsze dlatego, że sam Pan Młody wywodzi się z austryjackiej rodziny arystokratycznej, więc czuć było powiew elegancji, szyku nie tylko od zaproszonych Gości ale również od samej Pary Młodej. Po drugie wybrane miejsca na ślub oraz aperitif mówią same za siebie…

Ślub w Toskanii – marzenie Pary Młodej

Toskania marzyła nam się od dawien dawna. Dojeżdżaliśmy na miejsce przy zachodzie Słońca…widoki były nie do opisania. I jeśli ktoś nie wierzy, że w Toskanii można zostawić swoje serce, to my jesteśmy przykładem tego, że w tym przepięknym rejonie Włoch można się zakochać od pierwszego wejrzenia:) Tym bardziej ślub w Toskanii jest chyba marzeniem niejednej Pary Młodej. Podczas naszego pobytu widzieliśmy wielokrotnie przepiękne włoskie Pary Młode mające swoje sesje narzeczeńskie w Perugii oraz w Sienie.

Magiczny ślub i wesele zimą

Ciągle uśmiechnięci, życzliwi sobie, zakochani..pomimo 7 lat bycia razem.:) Fajnie było móc patrzeć na ich tę więź…autentyczną miłość i troskę o dobro drugiego. Na miejsce wesela Ewa i Ernest wybrali znaną nam już dość dobrze (realizowaliśmy tam już wcześniej teledyski ślubne) salę weselną "Gościniec Za Borem”. Wiedzieliśmy czego się mamy spodziewać…

Najpiękniejszy film ślubny w Polsce – wyniki WEVA

Dzisiaj chcemy Wam powiedzieć o tym, kogo wybrało Światowe Stowarzyszenie Filmowców Ślubnych: WEVA w konkursie WEVA PLAWARD. Jest to najważniejszy i najbardziej prestiżowy konkurs w ślubnej branży filmowej w Polsce. Co istotne, w skład jego komisji wchodzi 8 sędziów z różnych części Europy. Nie ma więc mowy o żadnych 'ustawkach'. Sędziami stają się twórcy, którzy zdobyli czołowe miejsca w swoich kategoriach, w poprzednim roku. Słowem mieliśmy okazję być oceniani przez najlepszych z branży filmowej w Europie.

JAK SIĘ UBRAĆ NA SESJĘ PLENEROWĄ?

Jesteście umówieni z fotografem ślubnym bądź kamerzystą na sesję plenerową? Wspaniale! Miejsce i termin wybrany. Teraz pozostało tak naprawdę najważniejsze: Wasz ubiór. Dla wielu z nas wybór odpowiedniego ubrania na sesję zdjęciową może być dużym wyzwaniem. Zanim wydasz kupę pieniędzy na niezbyt trafione ciuchy, przeczytaj kilka naszych porad, które pomogą Ci nie popełnić w tej kwestii zbyt wielu błędów, jednocześnie oszczędzając pieniądze i zapewniając sobie wspaniały efekt w postaci udanych zdjęć/kadrów z sesji.

Olga & Mark – Film Ślubny – przepiękne wesele w pałacu Paszkówka / Kraków

W czasie ceremonii Olga i Mark złożyli sobie wyznanie miłosne: pełne szczerości, patrząc sobie głęboko w oczy. Nie możemy tego opisać słowami ale zwróćcie uwagę w filmie jak pięknie Olga patrzy w oczy Marka. Te spojrzenie mówi samo za siebie. Wesele odbyło się w namiocie postawionym na tę okazję w ogrodach pałacu w Paszkówce.

www.pepastudio.pl

RODZINKA W KOMPLECIE, CZYLI KILKUDNIOWY ODPOCZYNEK PO SEZONIE ŚLUBNYM

Postanowiliśmy odetchnąć troszkę i wyjechać w bliskie nam góry...Znaleźliśmy klimatowe miejsce, przepięknie położone, wśród pagórków, otoczone mnóstwem lasów i jezior. Wleń to mała miejscowość niedaleko Jeleniej Góry. Nocowaliśmy w starej stodole zamienionej przez właścicieli Olę i Janusza w oryginalne apartamenty OchAch. Nasza cała rodzinka, czyli my i nasi cudowni chłopcy ( w tym nasz dwumiesięczny maluszek:)) spędziliśmy w nim całe trzy dni.

Kiedy i jak oddajemy filmy ślubne swoim klientom?

Artystyczne podejście zawsze kosztuje: czas, czasem frustrację. Gdy mamy gotowy układ filmu przychodzi czas na kolorystykę, efekty i ostateczne ‚lakierowanie’. Diabeł tkwi w szczegółach. Sami wiecie jak wiele czasu w remoncie domu kosztuje ‚wykończeniówka’. Jak chcesz ją zrobić dobrze, to musisz poświęcić sporo i czasu i pieniędzy i uwagi.

Ślub w Jurcie, tańce pod gołym niebem wrześniową porą

Pewnego dnia zadzwonił nasz telefon. Zadzwoniła Małgosia Nawracaj z 'Ślub w Jurcie' i zapytała o wolny wrześniowy termin. Kiedy zobaczyliśmy gdzie ma odbyć się ślub, wiedzieliśmy, że chcemy tam być. Im bliżej września tym większe narastały w nas wątpliwości dotyczące pogody.. 9 września potrafi przecież zaskoczyć już deszczem i zimnymi wieczorami. Nie wiemy kiedy, jak i kto ale tego akurat dnia pogoda uśmiechnęła się do nowożeńców i do nas też.

Ormiańsko – polski ślub w Krakowie, wesele ogrody muzeum archeologiczne

Kiedy Karin i Luca zastanawiali się nad miejscem swojego ślubu, nie mieli wątpliwości, że najlepszym możliwym wyborem będzie Kraków. Msza ślubna odbyła się w Kościele Mariackim. Mimo tego, że był to środek wakacji i tłumy turystów wciskały się zewsząd do środka, żeby zobaczyć kościół i posłuchać słynnego trębacza - udało się - Msza ślubna w samym sercu Krakowa stała się faktem. Przygotowania Panny Młodej odbyły się w hotelu Bonerowski Palace. Luca przygotowywał się w pobliskim apartamencie, a poranną wizytę u barbera odbył w Butter Cut.

Tajemniczy i pełen namiętności – taki był ślub Karoliny i Karola

Karol i Karolina. Ich imiona już na wstępie wskazują, że dobrali się idealnie.. nie należymy do przesądnych ludzi ale w tym przypadku coś musiało być na rzeczy. Ciepli, przyjaźnie nastawieni ludzie.. już od początku pokazali nam, że ich dom to nasz dom. Od dawien dawna słyszeliśmy, że ludzie z Świętokrzyskiego a konkretniej z Kielc są gościnni. Teraz możemy już tylko to potwierdzić... Nie dość, że zorganizowali nam noclegi, cały wikt i opierunek to nawet w czasie swojego wesela podchodzili do nas co chwilę pytając czy wszystko jest w porządku. Tworzenie filmu ślubnego było czystą przyjemnością.

Kielce sala slubna

Ślub w Winnym Dworku – cudowne wyznanie miłości

Sam ślub był przepiękny. Odbył się ogrodach pełnych winnych krzewów - w lubuskim, niedaleko Zielonej Góry: Winny Dworek / Górzykowo. Byliśmy i nadal jesteśmy tym miejscem zauroczeni. Z jednej strony dlatego, że sami jesteśmy z Zielonej Góry i nosimy w sobie dumę, że takie miejsca są niedaleko nas. Z drugiej strony... pojedźcie tam.. to nie tylko miejsce na wesele czy ślub cywilny.

Crete Adventure

Spodziewając się naszego trzeciego potomka odwiedziliśmy jedną z Greckich wysp. Uwielbiamy klimaty kuchni śródziemnomorskiej, zapach cytrusów rosnących przy ulicy, turkusowe morze oraz to „coś” co każdorazowo przynosi wyprawa w nieznane:) I znów nie potrafiliśmy usiedzieć w miejscu - pragnęliśmy poczuć Kretę wszystkimi zmysłami. Próbowaliśmy wszystkich nowych smaków. Wstawaliśmy jeszcze przed wschodem Słońca po to, żeby poczuć świeżość rozpoczynającego się poranka na wysokości ponad 2000m n.p.m. Zdobywaliśmy szczyty pasma górskiego Lefka Ori, a każdą z Kreteńskich białych kapliczek położonych wysoko w górach musieliśmy każdorazowo „dotknąć”.

Cyprus Adventure

Kochamy podróżować. Tak było od początku. Chyba ta pasja szczególnie nas połączyła. Tatry, Karkonosze, Beskid Żywiecki i Sądecki - zawsze ciągnęło nas w te wyższe partie, fascynowało zdobywanie szczytów i wyznaczanie sobie kolejnych celów. Każda wyprawa niesie za sobą niesamowitą ilość przeżyć i emocji. Przybliża nas do siebie, daje niezliczoną radość i możliwość odnalezienia siebie. Tym razem również tak było. Wyprawa na Cypr, tylko we dwoje, była okazją do zaczerpnięcia powietrza, oderwaniem się od dnia codziennego i ponownym spojrzeniu sobie głęboko w oczy…